Isnin, 23 Januari 2012

RINDU

Mase nie cpt je berlalu ... sedat tak sedar aku da nak abes stdy ... tggal bpe sem je lg ... umo pon da msok 20 taun ... bile umo da smakin meningkat nie, mcm2 aku pk ... mcm2 knangan manis, pahit, masin , masam time aku stdy kembali terkenang ... aku rindu gler zaman skola ... aku rndu nak pkai uniform skola... rndu kat kawan2 skola ... aku rndu segalanya yg penah berlaku dlm idop aku ... aku rndu kat kampong halaman aku ... rndu nk mlepak, cri psal, buat bsg tgh mlm ... aku rndu sgalenye ...

kenangan semalam lah yg buat aku lbih dewasa ... aku dpt knal rmai otg ... mcm2 prangai ... lg2 time aku nga praktikal ... walaupon praktikal aku selama 6 bulan ( mse yg lme) ... tp aku tak rase lame pon ... sekejap je mase berlalu ... lpas nie aku msti rndu kat abg2 n akk2 yg sporting ...

ape kan daya aku ... biler mase da berlalu, hari smalam akn jd knangan, hari nie gunekan sebaik mungkin, n hari esok untuk perkara yg baru ... skarang nie aku rndu nak blik uma sewa aku kat shah alam tuh ... aku rindu kat katil ... aku rndu nak kaco roommate aku tdo ...

hurmmm ... kdg2 aku pk gak, ape la akn jkd dgn aku mse depan eayk ? keje ape yg aku buat ? aku kawen dgn sape ? idop aku sng ke ssh time tuh ... hurmmm ntah la ... kite hanye mmpu merancang ... yg menentukan hanya Yang Maha Esa ... harap2 kehidupan aku mse akn dtg akn lbih bgus ...

kalau aku diberi pluang untuk plih saat mne aku nak kembali ? aku akan plih saat aku form 3 sbb time tuh bnyak knangan yg mnis2 ... n aku nak kembali saat arwah ibu ad dlm hidup aku n adek beradek ... tp tu semua hanya mmpi ... aku tak boleyh patah blik pd mse silam ...

ape pon terjadi, aku tetap RINDU MASA SILAM !!!!!!!!!!!!!


Best regards,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan