Isnin, 7 Mei 2012

aku redha

Tanggal 4 mei 2012, genap staun hubungan aku dgn si dia ... Hubungan ni terjalin ats sebab msg2 tgh kecewa... Aku tak sangke hubungan kitorg bertahan slama staun ... Selame nak menempuh jangka masa yg pnjang nie, mcm2 halangan n dugaan yg kitorg da lalui ...

Paling banyak halangan mase kitorang tgh praktikal ... Aku dgn dunia aku... Dy dgn dunia dy ... Dy bz dgn kje dy, aku pon sme ... Tp slame praktikal aku ngaku, aku mmg rase diri aku smakin jauh dari dy ... Aku bnyak habiskan mase aku dgn kwn2 baru yg aku knal .. Tp aku tau ... Semua tu takkn lame ... Abes je praktikal aku kembali mcm biase ...

Aku pnah terfikir kalau aku ptuskan hubungan aku dgn dy, ape akn jd dgn dy ... Tp aku tak smpai hati sbb aku sygkn dy sgt2 ... Aku tak tau knape aku boleyh terfikir smpai ke tahap mcm nie ... Mngkin mase tu kitorg slalu gado n dy slalu mmbandingkan diri dy dgn ex aku yg dulu ... Dy pnah ckap kat aku hubungan kawan2 yg berpecah belah semua di sebabkn dy ...

Setiap kali dy ad masalah dgn family dy, penyebab utame adalh aku .. Aku pon tak tau la ape slah aku da buat ... Aku rela undur diri demi kebahagiaan dy n keluarga ... Aku tak nak jd penghancur kebahagiaan keluarga org ... Andai satu hr nnt aku di minta untuk meninggalkan dy, aku pasrah ... Biarlah hanye aku sahaje yg tau ... Yang pnting aku tak nak dy jd ank yg slalu melawan kata2 org tue dy ...

Untuk pengetahuan mu syg, aku msih syg dan cintakn kamu walau betape sakit diri ini melalui pelbagai dugaan ... Dan untuk pengetahuan mu juga wahai sayangku, aku rela mengundur diri demi kebahagian kamu sekeluarga ... Aku tak nak kau membelakangi org tuamu demi aku ... Percayalah, kalo ada jodoh di antara kita, kita akn bersatu juga satu hr nnt ...


Best regards,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan